کمپانی Fedrigony ایتالیا که در زمینهی تولید کاغذ مشغول به کار است برای تبلیغ سری جدید کاغذهای خود شیوهی جدیدی به کار گرفته است. این کمپانی با استخدامِ طراح انگلیسی Janathon Shackelton کاتالوگهای جدیدش را به دفترچهی راهنمایی برای بازیِ اوریگامی بدل کرده است. این طراح انگلیسی کاغذها را طوری طراحیِ بُرِش کرده است که کسی که کاتالوگ را زیر و رو میکند میتواند با پیگیری الگوریتمهایی که روی کاغذ طراحی شده، لباسهای مختلفی را با کاغذهای کمپانی Fedrigony روی کاغذ درست کند. این ایده نه تنها خلاقیت این کمپانی را به رخ میکشد بلکه آزمون خوبی برای سنجش مقاومت و انعطافپذیری کاغذهای این کمپانی است.
