فوتون: شرکتِ نوتز، خشکبار میفروشد. از بادامزمینی و بادام هندی بگیرید تا چای و قهوه و میوههای خُشک شده. این شرکت در سالِ ۱۹۲۹ توسطِ یک خانواده تاسیس شد و حالا پس از سالها به یکی از بزرگترین شرکتهای پخشِ خُشکبار، بدل شده است. این شرکت برای اولین بار با نامِ تجاریِ “Poppy” وارد بازار شد. این شرکت در سالِ ۱۹۹۹ و با تمرکزِ گستردهشان برای فروشِ آنلاین نام بِرَندشان را به “Nuts Online” تغییر دادند.
این روندِ فروشِ آنلاین سودِ خوبی را به شرکت روانه کرد. چیزی حدودِ بیست میلیون دلار در سال. تا اینکه امسال این شرکت تصمیمِ بزرگی گرفت و آن هم استفاده از نامِ وبسایت به جای نامِ برند بود. نامِ جدیدِ آنها حالا این است:”nuts.com”
این تغییر نیازمندِ تغییر در ارائهی کلِ محصولات بود. آنها از گروهِ ایدهپردازی پنتاگرام کمک گرفتند. این گروه بستهبندی محصولات را شادتر و رنگیتر طراحی کردهاند و کاراکترهای جدیدی برای این کمپانی طراحی کردهاند. به طوری که انگار هر محصول یک کاراکتر خاص را به خود اختصاص داده است. طراحیِ جدید فونت و پکیجِ ارسال محصول هم از دیگر تغییرات این شرکتِ پخشِ خشکبار است.
نیویورکتایمز در یادداشتی که اخیراً منتشر شده از زبان مدیران بازاریابیِ نوتزداتکام میگوید:”این حرکت باعث شد که فروش محصولات ۳۲ درصد رشد کند و بازدید از وبسایت شرکت ۱۰۵ درصد افزایش پیدا کند.”